poniedziałek, 4 lipca 2011

Stwórz dochodowy sklep internetowy.

<h2>Stwórz dochodowy sklep internetowy.</h2>
<p>Autorem artykułu jest Maciej  Skrzypczak</p>
<br />
Decydując się na założenie sklepu internetowego z pewnością chciałbyś, aby przynosił Ci on jak największe zyski. Istnieje kilka elementów które wpływają na powodzenie prowadzenia takiego sklepu, które postaram się opisać w tym artykule.
<p>Spójrzmy na to wszystko z perspektywy osoby odwiedzającej sklep czyli potencjalnego klienta. Weźmy pod uwagę ogół czasu jaki spędzi w naszym sklepie - od momentu wejścia do chwili podjęcia decyzji o zakupie :<br /><br /><strong>1. Czas ładowania się strony</strong> – warto zadbać o to aby był jak najkrótszy. Nikt nie lubi czekać. Umieszczając nasz sklep na szybkim i bezpiecznym serwerze można zdecydowanie ten czas skrócić.<br /><br /><strong>2. Wygląd</strong> – strona nie może wyglądać na zrobioną „na szybko”, gdyż klienci mogą pomyśleć że mają do czynienia z ludźmi nie przykładającymi się do swojej pracy.<br /><br /><strong>3. Nawigacja</strong> – powinna być łatwa do zrozumienia i intuicyjna. Jeżeli będzie ona rozmieszczona w sposób nieprzyjazny dla klienta, możemy być niemal pewni że już do nas nie wróci.<br /><br /><strong>4. Jawność informacji o firmie</strong> – zakładka „O nas” lub „O firmie” jest wymogiem jeżeli chcemy wzbudzić zaufanie w kliencie. Warto zamieścić tam takie dane jak : nip, regon, numer telefonu i adres. Dodatkowo opis dotychczasowej działalności jak i umieszczenia zdjęcia siedziby firmy nie zaszkodzą.<br /><br /><strong>5. Informacje o bezpieczeństwie</strong> – badania dowodzą że bezpieczeństwo zakupów jest jednym z najważniejszych elementów wpływających na budowanie zaufania i wiarygodności. Zadbajmy więc o to i stwórzmy stronę informującą o bezpieczeństwie płatności i ochronie danych osobowych.<br /><br /><strong>6. Informacje o zwrotach, reklamacjach</strong> – każdy klient ma prawo do reklamacji i zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od momentu otrzymania towaru, nie każdy jednak jest tego świadomy. Najlepszym sposobem do poinformowania go o tym jest stworzenie działu pomocy lub obszernego FAQ (Najczęściej Zadawane Pytania) i umieszczenie odnośnika w widocznym miejscu.<br /><br /><strong>7. Informacje o płatnościach i kosztach wysyłki</strong> – nie pozwólmy domyślać się klientowi czy wysyłka jest za darmo czy musi za nią dodatkowo płacić – umieśćmy tą informację przy opisie produktu.<br /><br /><strong>8. Zdjęcia i opisy produktów</strong> – zdjęcia powinny przedstawiać rzeczywisty obraz sprzedawanego przedmiotu, a opisy do nich powinny w sposób wyczerpujący je opisywać.<br /><br /><strong>9. Informacja o dostępności produktu</strong> – w niektórych sklepach brakuje tej informacji z niewiadomych przyczyn. Lepiej poinformować klienta od razu czy dany produkt znajduje się na magazynie niż potem tłumaczyć się że realizacja zamówienia jest niemożliwa z powodu niedostępności pożądanego towaru.  <br /><br /><strong>10. Informacja o czasie realizacji zamówienia</strong> – w niektórych przypadkach czas ten jest czynnikiem decydującym o zakupie, dlatego też jeżeli jesteśmy w stanie wysłać przedmiot w możliwie najkrótszym czasie, pochwalmy się tym.<br /><br /> <br />Wszystkie wymienione elementy wydają się tak oczywiste, że aż ciężko uwierzyć iż większość istniejących w sieci sklepów o nich zapomina. Łatwość założenia własnego sklepu ( gotowe możemy kupić już za 200-300 zł ) sprawia, że Internet roi się od „brzydkich” i cechujących się niskim współczynnikiem konwersji sklepów. To czy nasz sklep przyniesie nam oczekiwane zyski zależy tylko i wyłącznie od nas samych. Stosując się do opisanych zasad zwiększasz swoje szanse na odniesienie sukcesu.</p>
<p> </p>
---
"http://www.programy-partnerskie.biz Opisy programów partnerskich">www.programy-partnerskie.biz</a>  -  Sprawdź na czym można zarobić w sieci ...
Artykuł pochodzi z serwisu <a href="http://artelis.pl/%22%3Ewww.Artelis.pl%3C/a>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz